Crazy India!

Standard

Zborul a fost lung, dar placut. Am primit mancare buna pe avion, nu au fost turbulente – si am baut vin argentinian – foarte bun 🙂

In Delhi am ajuns la 11 noaptea, aerul de afara mi s-a parut foarte ciudat la inceput – si erau 30 de grade cand am ajuns eu. Cine trebuia sa ma astepte a ajuns dupa 2 ore!!

Dupa o ora de mers cu masina – si claxonand tot timpul, m-a adus la cazare – locul imi pare, sincer, ca un ghetto. Stau intr-un „apartament” cu 3 camere, baie si bucatarie, stau cu inca 1 baiat si 3 fete din China. Sunt draguti si de treaba. Cum am ajuns, am dormit direct – nu curgea apa la baie – si nu aveam perna si cearsaf la pat.

Am dormit pana la ora 10 ( 6.30 din Romania). Am intalnit proprietarul apartamentului, tip de treaba, mi-a gatit ceva, m-a dus undeva unde sa fac dus si mi-a zis ca o sa rezolve problema cu apa. Azi am fost plecat toata ziua si cand m-am intors, intr-adevar curgea apa 🙂

Prima mea impresie despre India a fost dezamagire totala – de cazare, de colegii de apartament, de tot.

Dar azi, cum am circulat pe strazi, mi-am luat cartela Vodafone Indiana, mi-am schimbat bani in rupii (1 dolar = 45,5 rupii), am mancat la KFC de frica sa incerc asa repede mancarea indiana… si mi-am dat seama, pe pielea mea, ca nu sunt reguli de circulatie. A merge pe strada e o adevarata aventura – am luat ricsa de 4 ori azi, pe trasee destul de lungi – toate masinile claxonau, camioane, vaci, carute, oameni – pe strada sunt de toate. Nu inteleg cum oamenii astia nu fac accidente – am trecut milimetric si cu viteza pe langa atatea masini…. ca sa nu mai zic ca am vazut un orb cu un baston traversand o strada ultra aglomerata… nebunie!

Am fost sa vizitez un alt apartament de studenti ca mine – si acolo stateau 10 oameni. Dintre ei mi-am facut primii, zic eu, buni prieteni de aici: Jesus din Columbia, Alisa din Ucraina, Andy din China – si aici adaug si colegii mei de apartament: Lia, si pe restul nu mai stiu cum ii cheama dar am timp sa ii invat 🙂

Maine seara am auzit ca e welcome party pentru stagiari, si de asemenea maine de la 9 dimineata imi incep munca la firma. Sper ca macar acolo sa fie conditii mai bune decat in locul unde stau.

O sa caut undeva sa imi cumpar aparat foto, sa pot sa imortalizez unele momente de aici…. ca merita vazute, credeti-ma!

3 răspunsuri »

  1. Pingback: This is it. | jurnal de india

Lasă un răspuns

