Sfarsit de saptamana!!

Standard

Ieri seara am fost pana la Jesus si Alisa, am planuit putin weekend-ul acesta, sa mergem la Jaipur sa vedem elefantii si templele 🙂 Apoi, in drum spre noul apartament, am luat o ricsa, si desi distanta nu era asa mare de la ei pana la mine, soferul nu stia drumul si m-a dus in cealalta parte a orasului… si in loc de un trip de 20 de minute, am avut unul de o ora si ceva… am mai vazut putin din Delhi. Dar de platit, nu am platit mai mult ca a fost vina lui, desi el nu a recunoscut asta. E ciudat cum oamenii astia imi vorbesc in Hindi, desi ei vad ca nu sunt de-al lor, si nu am cum sa inteleg. Asa ca fost doar bariera de comunicare: i-am cerut sa ma duca la Kailash Hill, si el a inteles Malash Hill…

Azi noapte m-am trezit cu o puternica durere de stomac… mi s-a zis ca e ceva normal, ca li se intampla tuturor.. ca e doar o problema de adaptare la mediu si la mancare. Adevarul e ca nu sunt obisnuit cu mancarea indiana – inca nu am ajuns sa zic ca imi place, si inca imi e dor sa mananc carne de vaca si de porc.

Incepand de azi, mergem la munca o ora mai devreme, sa putem pleca mai repede. Asa ca ne-am trezit la 7, in loc de 8. Am mancat primul meu „mic dejun” de cand sunt in India – a fost doar jumatate de mic dejun, pentru ca voiam sa fac omleta dar nu mai avem gaz in butelia de la aragaz, si m-am multumit sa fierb niste oua la plita electrica. Inca putin si ma simt ca acasa. Cel putin in bucatarie.

Am organizat cel mai ieftin trip la Jaipur posibil pentru acest weekend: transport 400 rupii dus intors (autobuz jalnic, ce-i drept) si cazare 200 rupii (in loc de 700, dar intr-un apartament AIESEC). Deseara mergem intr-un oras numit Gurgaon, acasa la un indian numit Akash, care organizeaza un party… si dimineata mergem de acolo la Jaipur cu autobuzul. Acolo trebuie sa ne intalnim cu cineva sa ne arate cazarea pentru noaptea de sambata. Cineva pe care inca nu l-am cunoscut, am vorbit doar la telefon. Adevarul e ca mergem la risc – toata lumea face rezervari de bilet de autobuz, si de cazare, cu o saptamana inainte. Noi nu.

Daca ma intorc teafar de la Jaipur, ne auzim luni 😀

Un răspuns »

  1. Pingback: This is it. | jurnal de india

Lasă un răspuns

